loading...
پروپوزال، پایان نامه و مقاله
یادگارنژاد بازدید : 43 دوشنبه 02 آذر 1394 نظرات (0)

به استحضار دانشجویان و پژوهشگران گرامی می رساند که استخراج مقاله از پایان نامه در مدت زمان کمتر از یک هفته با هزینه 9۰,۰۰۰ تومان امکان پذیر است. مقاله پس از استخراج به صورت فایل WORD تحویل می گردد. مقاله تهیه شده برای نشریات داخلی، ISI، ISC مناسب خواهد بود.

تهیه مقاله برای همایشهای ملی و بین المللی برای تقویت رزومه، شرکت در آزمون دکترا و یا استفاده برای ارتقای رتبه شغلی در مدت زمان 10 روز انجام و تحویل میگردد، هزینه تهیه مقاله برای همایشهای ملی داخلی 250 هزار تومان و برای همایش های بین المللی 300 هزارتومان خواهد بود.

راههای ارتباطی با ما

شماره تماس:

09381599828

ایمیل


poroposal@gmail.com

 

با تشکر از حسن انتخاب و هراهی صمیمانه شما

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
تنها شعار ما کیفیت و اصالت علمی کار است. مفتخریم که حاصل زحمات و تجربه چندین ساله خود را در زمینه ترجمه و انجام کارهای پایان نامه و پروپوزال در اختیار شما قرار دهیم. بخشی از کارهایی که توسط گروه ما انجام میشود: انجام تمامی کارهای آماری پایان نامه با نرم افزار SPSS نگارش تمامی فصل های پایان نامه کارشناسی تمامی رشته ها تهیه پرسشنامه برای تمامی رشته ها با روایی و پایی تایید شده نگارش پروپوزال برای تمامی رشته ها و گرایش ها نگارش کل پایان نامه شما برای تمامی رشته ها ترجمه متون تخصصی تمامی رشته ها از انگلیسی به فارسی نگارش مقالات برای مجلات داخلی و خارجی و چذیرش گرفتن آنها نگارش مقالات برای همایشهای معتبر داخلی و خارجی انجام پروزه های GIS انجام کارهای پایان نامه به Expert choice انجام کارهای تخصصی منطق فازی پایان نامه ها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو