loading...
پروپوزال، پایان نامه و مقاله
یادگارنژاد بازدید : 70 دوشنبه 02 آذر 1394 نظرات (1)

 

مشاوره در نگارش مقاله

مشاوره و کمک به نگارش مقاله isi خدمتی است که عزیزان همکار در بخش تدوین مقالات علمی ارائه می دهند. شما می توانید با بهره گیری تجربه همکاران ما در زمان نگارش مقاله صرفه جویی کنید و از کیفیت مقاله مطمئن تر باشید. بدیهی است این خدمت به تسریع امر پذیرش و انتشار مقاالات شما کمک شایانی می کند.

 

استخراج مقاله از پایان نامه

این خدمت برای افرادی که پایان نامه خود را تکمیل کرده اند و علاقه مند هستند از آن مقاله استخراج نموده و در نشریات معتبر داخلی یا بین المللی چاپ نمایند مناسب می باشد. همواره سعی کرده ایم هزینه های تمام شده را کاهش دهیم لذا در بخش استخراج مقاله پایین ترین هزینه ممکن متناسب با حجم کار در نظر گرفته می شود.

 

پذیرش و چاپ مقاله

آخرین مرحله از مراحل تدوین و چاپ مقاله آی اس آی، پذیرش و چاپ مقاله می باشد. بیشترین هزینه برای این مرحله از کار است. بهتر است ابتدا هدف خود از چاپ یا انتشار مقاله isi را مشخص کنید تا ژورنال isi ارزان معرفی گردد یا کلا رایگان انتخاب شود تا هزینه ها کاهش پیدا کنند. البته همواره تلاش کردیم هزینه چاپ مقاله isi را کاهش دهیم.

 

ترجمه تخصصی

مقالات فارسی خود را فقط توسط افراد متخصص همان رشته که دارای مدارج علمی بالا هستند، از لحاظ زبان نیز موفق به اخذ مدارک حرفهای شده اند و سابقه ترجمه مقالات علمی را داشته اند ترجمه نمایید و به خاطر چند ده هزار تومان صرفه جویی در هزینه، ترجمه اثر خود را به افراد غیر متخصص واگذار نکنید و ریسک عدم پذیرش مقاله را افزایش ندهید.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
تنها شعار ما کیفیت و اصالت علمی کار است. مفتخریم که حاصل زحمات و تجربه چندین ساله خود را در زمینه ترجمه و انجام کارهای پایان نامه و پروپوزال در اختیار شما قرار دهیم. بخشی از کارهایی که توسط گروه ما انجام میشود: انجام تمامی کارهای آماری پایان نامه با نرم افزار SPSS نگارش تمامی فصل های پایان نامه کارشناسی تمامی رشته ها تهیه پرسشنامه برای تمامی رشته ها با روایی و پایی تایید شده نگارش پروپوزال برای تمامی رشته ها و گرایش ها نگارش کل پایان نامه شما برای تمامی رشته ها ترجمه متون تخصصی تمامی رشته ها از انگلیسی به فارسی نگارش مقالات برای مجلات داخلی و خارجی و چذیرش گرفتن آنها نگارش مقالات برای همایشهای معتبر داخلی و خارجی انجام پروزه های GIS انجام کارهای پایان نامه به Expert choice انجام کارهای تخصصی منطق فازی پایان نامه ها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو